Hvis din lille virksomhed er i hastig vækst, kan du overveje at indarbejde virksomhed for at hjælpe det nå sit fulde potentiale. For at inkorporere business er ikke svært, men der er en proces at følge. Denne trinvise vejledning vil hjælpe dig med at komme på rette spor.
Forberede til indbygning
For at forberede til indbygning, først vælge din primære virksomhedsplacering. Hvis din virksomhed opererer i kun en medlemsstat, skal du medtage i denne stat. Hvis din virksomhed opererer i stater flere, så har du mulighed for at vælge hvilken stat at indarbejde i, normalt den stat, der er mere forretning venlige, når det kommer til skatter og love vedrørende business.
Dernæst skal du vælge et navn til din corporation. Check med din Secretary of State for at sikre det navn, du vælger, ikke allerede er taget af en anden virksomhed. Også, forskning online for at være sikker på navnet ikke er taget af en anden virksomhed og ikke har et patent af en anden virksomhed eller person. Når du er sikker på navnet er gratis at bruge, kan du registrere dit firmanavn. Navnet vil sandsynligvis nødt til at blive registreret som “Gør Business As” eller “DBA.”
Vælg en ansøgningsdato Agent
Det næste skridt er at beslutte, der vil registrere din corporation, modtage former for indarbejdelse og fil din papirarbejde. Den billigste rute er at gøre alt papirarbejde selv, men hvis du er helt ny til inkorporering, du vil gavne voldsomt ved at leje en agent. Agenten skal leve i den stat, hvor du vil optage virksomhed. Agenten kan være en advokat, der giver indarbejdelsen tjenester eller agenten kan være en tjeneste, der har specialiseret sig i inkorporeringen. Leje en service er normalt langt billigere end at ansætte en advokat.
Udvikle en koncernstruktur
Uanset om du er den eneste medlem eller aktionær i virksomheden eller du allerede har flere aktionærer, skal du bestemme en selskabsstruktur før de registrerer corporation. For at strukturere virksomheden betyder at finde ud af, hvordan bestandene vil blive spredt blandt aktionærer samt andre rettigheder såsom stemmeret og finanser. Være sikker på, at alle er i overensstemmelse med strukturen og sætte alting skriftligt før indgivelsen dit papirarbejde for at indarbejde virksomheden.
Næste, sat sammen din corporate by-love, eller et sæt af regler, der bestemmer, hvordan bestyrelsesmedlemmer vælges, deres pligter, hvordan og Hvornår bestyrelsesmøder skal afholdes og andre vigtige oplysninger om hvordan corporation vil blive drevet.
Klar til fil
Nu er du klar til at få en medarbejder id nummer (EIN) og vælge en bestyrelse for din virksomhed. Når disse to opgaver er gennemført, tjekke at være sikker på du har alle nødvendige papirarbejde og tjekke den firma navn igen for at være på den sikre side. Nu er du klar til at indgive din corporate papirarbejde for registrering.
Danner en LLC – kende forskel
Husk på, danner en corporation er forskellig fra danner en LLC (aktieselskab). Når du danner en LLC, behandles din virksomhed som en enkeltmandsvirksomhed eller partnerskab under føderale og statslige skattelove. Du vil være påkrævet til rapporten overskud og tab, indkomst, kreditter og fradrag på selvangivelsen individuelle.
Selskaber, på den anden side betale skat på virksomhedens overskud. Aktionærer behandles som individuelle medarbejdere, og hver have deres egen løn og fil deres personlige selvangivelser separat. LLC dannelse kræver mindre papirarbejde og har færre retlige spørgsmål end en corporation.
Hvis du er presset for tid og ønsker at få tingene hurtigt med virksomhedens vedtægter, er der websteder tilgængelige til at hjælpe dig med at optage online. Disse websteder giver printable papirarbejde, state-by-state instruktioner og andre nyttige elementer for at gøre det lettere end nogensinde at indarbejde din virksomhed.